انتخاب ژلاتین کپسول ایران به عنوان گروه کار نمونه ۱۴۰۱

انتخاب ژلاتین کپسول ایران به عنوان گروه کار نمونه ۱۴۰۱

مهندس محمود نظری، مدیر فناوری اطلاعات شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با عنوان “گروه کار نمونه سال ۱۴۰۱” در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران با اهدا تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، عصر روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران با حضور استاندار تهران، مدیر کل اداره کار استان تهران و سایر مدیران وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیران سایر شرکت ها در محل سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد.

واحد فناوری اطلاعات شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با طراحی و بومی سازی ساخت دستگاه دیتالاگر و معرفی آن به جشنواره و پس از ارزیابی داوران، به عنوان یکی از منتخبین این جشنواره قرار گرفت و از مدیر انفورماتیک ژلاتین کپسول تقدیر به عمل آمد.

مهندس محمود نظری در این رابطه اظهار داشت: دستگاه دیتالاگر از لحاظ ساختاری در حوزه اینترنت اشیا قرار می گیرد و کاربرد آن جمع آوری اطلاعات مختلف از جمله دما و رطوبت محیط می باشد. این اطلاعات به صورت آنلاین و از بستر شبکه به سرور ارسال می گردد.

در حال حاضر اکثر دستگاه های موجود مورد استفاده در کشور، نمونه های خارجی بوده و قیمت قابل توجهی دارند. این دستگاه ها اطلاعات را صرفا به صورت آفلاین ذخیره میکند. اما هزینه نمونه ساخته شده توسط این واحد در حدود ۱۰ درصد از قیمت نسخه خارجی آن است. وجه تمایز این دستگاه نسبت به دستگاههای دیگر، ذخیره اطلاعات، هم به صورت آفلاین و هم آنلاین ثمی باشد که این موضوع سبب می شود تا کارشناس در هر لحظه اطلاعات لازم را دریافت و ارزیابی کنند.

مدیر فناوری اطلاعات ژلاتین کپسول در ادامه گفت: دریافت این جایزه برای اینجانب به عنوان نماینده شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران و خصوصاً همکاران خود، بسیار ارزشمند است و جا دارد تا از آقای دکتر رامین رمضانی کلمر، مدیرعامل شرکت، بدلیل اینکه این فرصت را در اختیار بنده و همکارانم جهت ساخت این دستگاه قراردادند سپاسگزاری کنم. قطعاً این اتفاق موجب می شود تا بنده و سایر کارکنان و متخصصین شرکت برای ادامه فعالیت ها و مواردی از این دست انگیزه بیشتری پیدا کرده و بدنبال دستیابی به تکنولوژی های روز و بومی سازی آن باشیم تا ان شاء الله ثمرات آن برای کشور عزیزمان نیز باشد.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران

مطالب مرتبط